I´m back

AAAAAAAAAAAAAAAH!

Gissa vem som är tillbax!?
Just precis, jag. Har typ haft något slags sjukdom.
Hursomhelst, tillbaka till bloggen. FÖLLÅT ALLA URGÖLLIGA FANS! måste typ skriva mer, har gördåligt samvete hörrni.
Men nu ska jag ta och uppdatera er Guys lite:

1. Jag har adopterat another baby, Kelly
2. Jag har varit med i ett par avsnitt av The Hills.
3. Har ett eget klädesmärke, flöggen, säljer asmycket i LA (Los Angeles) just nu
4. Ska få ett till bror.
5. Har fått asbra paket i julklapp, by the way, God jul alla göllisar!
6. Ska kanske till ett kärnkraftverk med skolan (Yeah)
7. Har upptäckt att jag är gluten och laktosintolerant, blir typ jättegasig hela tiden.
8. Ska kanske börja om hela gymnasiet (Suck!)
9. Har träffat Grabbarna från What´s up!
10. Ska typ tatuera ögonen nu i Januari.

Lövv you guys SO much!
//Lav fley

Kommentarer
Postat av: Kaka

HEJ! Jag har saknat dig <3

2009-01-12 @ 12:30:41
URL: http://http://apelsinflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0