Piss arg

Jaha, hej Julägg

Inte så J*vla glad idag, som jag brukar vara.
Det gick nämligen inte så bra som jag trodde på Nelly.se-auditionen.
Så här var det:

Jag och Fincen (Fick lite stöd, Han är en så asbra vän) Tog T-banan till Nelly.se huset.
Hade typ på mig ett par Silvriga jeans och ett ascoolt linne gjort på riktigt människohår (Fick ju inga förslag på vad jag skulle ha på mig, så Peter hjälpte mig).
Allt gick skitbra först, men sen när jag skulle dra till med TFJ (The Final Joke) så blev alla helt tysta.
Super Pinis, Fick typ panik och lämnade rummet.
Sen när Fincen hjälpt mig att få tillbaka självförtroendet att gå tillbaka, så satt det redan en man där.
Och kan ni gissa vilken man jag tänker på?
Just precis, min far, aka, Snusmumriken.
Typ dog!
Vägrar att prata med honom, är så J*vla besviken.
Det var ju han som höll på typ: Öh, Fley, du borde bli modell eller, Fley, du borde bli modell på Nelly.se.
Och det värsta av allt är att han blev tagen!!!
Ja, det var allt, måste ta det lite lungt nu, har typ legat och gråtit isängen hela dagen.

Lav
fley



Tröjan jag hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0