Beautiful Liar

Hej göllisar

Gissa vem som ska hoppa av skolan?
Just precis, Jaaag (komihåg att betona a:et när ni läser Jaaag)
Hursomhelst. Jag tänkte så här, Varför ska jag fortsätta gå iskolan när jag kan bli model.
Ja, när jag var liten, typ 12, så fick jag ju posa för Cubus och på mjölkpaket och så.
Och sen så har ju typ alla i min släkt hållit på och tjatat på mig.
Så jag ska gå på en audition för Nelly.se och sen så tänkte jag lägga in en annons i tidningen.
Fast jag är typ Asnervös, för jag vet inte vad jag ska ha på mig.
Man vi ju inte vara Skabbig, men endå inte för snygg.
Typ svettas så att jag måste duscha igen (har ju problem med huden ovanför ögonen, svettas asmycket där).
Ni får hjälpa mig att välja kläder! Please, tog bilder på folk, när jag var och handlade, vilken ska jag använda?
Min audition börjar ju inte förens klockan 1 inatt, men jag vill endå vara förberedd.

Lav
fley




Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk om du inte får något jobb då? eller tänk så får du bara några model jobb. så står du där utan utbildning. idag måste man ha tom ha utbildning för att bli städerska. tänka lite...

2008-10-12 @ 21:17:43
Postat av: CAZZIS

Jag tycker inte att du ska hoppa av skolan även om du blir modell, men det är ju ditt val :)

2008-10-12 @ 21:21:15
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: F.L.E.Y.

Ja, fast jag är säker på att jag kommer få det här jobbet. Jag har ju typ fått 100 mejl från Nelly och Ginatricot osv om att jag ska modella för dem.

Och desutom så har jag odlat fram skägg till idag, så jag tror nog att de kommer gilla vad de ser.



Lav

fley

2008-10-12 @ 21:26:16
Postat av: Matilda

hahahaha, du är så jävla bäst! sexy asses btw.

2008-10-12 @ 22:31:25
Postat av: F.L.E.Y.

ja, jag vet, jag är rätt bra.

Ska snart skriva om hur det gick på auditionen!



Kiss and Lav

fley

2008-10-13 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0