omg, jag är schteeek

Gissa vem som har blivit schteeek? just precis, jag.
Ni som inte vet vad schteeek är låt mig förklara det för er då (suck!)

En schteeek är en man i åldern 19-60 som har ett barn i ungefär samma ålder som han själv.

Är typ sooo tired of being called a schteeek, det började med att Snusmumriken sa det på skämt, typ: Öh, Fley! schteeek!
Sen började mor kalla mig det, sen Rupah och nu alla i min släkt...
Truls är ju bara  5 år eller nått yngre än jag, så YES! I´m a schtek.

LÖV ALLAS FAVORIT FLEY!!!

Kommentarer
Postat av: alva

Hejsan.

Vilken trevlig blogg du har!

Jag undrar om du vill att jag fixar en bloggdesign till dig,

Då får du bestämma färg, text å bild å massor av annat. Jag gör även menyn till bloggen mer personlig.

Du kan även höra av dig för mer info, eller om du vill kontakta någon som jag tidigare hjälp med designen, och typ snacka lite om hur det gick till å så ;) går det också jättebra!

Det kostar för tillfället bara 49:- [halva priset!]

Om du är intresserad kan du ju kika in på min blogg och höra av dig.

Alva

2008-11-07 @ 19:52:11
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0